Powered by Blogger.

Sunday, September 26, 2010

Hari Terus Berlalu Pergiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

23.9.2010 telah berlalu........wife masih seperti biasa......insan yang ku tunggu masih tak muncul2....Balance cuti ku hanya 7 hari.....Nak ku balik bertugas serba salah....xbalik bertugas serba salah...........itu jea periuk nasi untuk keluarga ku........sekiranya aku balik....siapa yang hendak menghantarnya ke hospital sekiranya KECEMASAN.....utk bersalin....duduk kawasan luar bandar...dengan kemudahan serba kekurangan...

KAWAN-KAWAN....Patut kah aku kembali bertugas...dan membiarkan wife duduk di kampung menunggu hari..........???????????? Or aku menyambung cuti sehingga wife aku selamat bersalin????????

Namun hari ini aku telah membawa wife aku pergi ke Jom Heboh...manalah tahu lepas penat berjalan wife aku nk bersalin.....kikikikikikiiki................Tapi,masih seperti biasa....Mybe baby BOY kot....(kata org).....wife xScan pun...Biar La rahsia....

AkU BunTu UnTuk MeMbuat KepUtUsan..............


4 ulasan:

atie said...

siannye abad.. susah gak nak buat keputusan tu.. kalau ikut hati rasanye abad mmg nak terus sambung cuti temankan wife kan.. tapi dilema dgn tuntutan kerja malah jauh pulak tu.. kat sane takde sape2 ke jaga wife kalo berlaku apa2? kalau sebelum ni jika berlaku wife nak bersalin sebelum masanye camner pulak?

akak pun tak mampu nak tlh abad buat keputusan sbb kedua2nye penting..

Nur Hawa Mohd Zin said...

sepatutnya wife bersalin bile? erm..abad dah cuti sebulan kan? agak lama tu..cube bincang ngan majikan...sebab ni kena ada tolak ansur dari majikan..

fiezah91 said...

pok.. embak nya g klinik la.. belum kuar gik2 ya.. try check..

alinac lover said...

so now cemana?? da bersalin ke blom??