Powered by Blogger.

Wednesday, September 22, 2010

Menanti Hari .............

Simple jea time ni............coz aku nk bercerita ckit.....keadaan aku sekarang....Hari demi hari aku menanti kemunculan nya....namun tidak juga ia muncul...sehinggakn aku memohon cuti lagi demi menanti nya..............KENAPA?.....adakah salah perkiraan or aku xsabar menanti nya.......???
SABAR!!!!!!!!!!!!!...........................terus sabar.......kalo di kampung bermasalah...7klinik guna 1 ambulans.........ada ke patut Kementerian Kesihatan menyediakan kemudahan utk org kawasan pedalaman macam tu...........nak kata pedalaman xda da..jalan cantik...mcm litar sepang....elektrik n bekalan air ada....Kenapa jadi mcm ni..?Sedangkan kerajaan menyediakan peruntukan 30juta utk membina klinik kesihatan yang baru di SIBUJAYA,sibu...tempat ku....Kenapa peruntukan yg ada di belikan kemudahan pengangkutan utk org luar bandar....sekiranya kecemasan.....mcm mn bahagian kesihatan nak menyelesaikan masalah....nak ke bandar ambik masa 1jam...........Nasib elok..dapat guna feri menyeberang sungai...kalo x...ikut jalan jauh la jawabnya...
Tapi aku bukan nak cerita pasal kekurangan kemudahan..cuma aku sedih dengan keadaan....sekiranya WIFE aku bersalin.....mcm mn dia org nk buat....kalo bersalin normal xpa....bkn nk minta yg bkn2..cuma terfikir..sekiranya benda yg tidak di ingini berlaku...........mcm mn dia org nk selesaikn masalah................APA PUN AKU XSABAR MENANTI KELAHIRAN BABY KU................................................Due 23.09.10

7 ulasan:

Bb Hussain said...

wahh..due esok yer..hehe..sabar yer daddy abad ;)

fiezah91 said...

wah..esok ka? huuu.. sabar.. nang mcm ya la.. heee.. ehem2.. boh lupak gmbr baby lak ^_^.. semoga semuanya selamat..amin :)

ummi moon said...

ari ni duenyer..per citer awg???

ain shalalala said...

congrats..myb dh bersalin di saat ini ;))

Nur Hawa Mohd Zin said...

23 September 2010? skunk dah 26 september...takpe..abad cube tunggu lagi seminggu..sebab biasa kan perempuan pregnant 9 bulan 10 hari..

abad said...

masih menanti ni awe.....insyakallah dlm mggu ni kuar.....

Nur Hawa Mohd Zin said...

semoga semua berjalan dengan selamt ye abad...kirim salam wife...rindu plak kat dia