Powered by Blogger.

Saturday, June 26, 2010


Salam semua blogger......hari ni aku ada special nk bagi kat sahabat yang kreatif....macam aku ni mmg tak kreatif pun...slalu copy paste jea...ambik mudah

1) Apa yang dikatakan kreatif?
2) Kreatif macam mana yang di maksudkan?
3) Adakah kreatif tu indah atau saja menarik dari pandangan mata blogger?
4) kreatif tu kotak mancis ke?(hehehehe)
5) Kreatif macam blog aku ke?(xpatut)

Dengan kuasa yang dibagi keatas blog aku sendiri....aku umum kan senarai blogger yang kreatif....

1) NANAJOE-Xdpt digambar melalui kata2
2) RUTIKEBEN-Yang sorang ni mmg kreatif (sifu)
3) SERI - Kreatif dalam penggunaan Colour.....(hijua itu indah bg abad)
4) CyBEE - Kreatif Pic n sempoi
5) ESTHER- Kreatif dengan lukisan....Penuh penghayatan
6) ALINAC- Kreatif mcm mn xtau dh....
7) FIEZAH91- Kreatif mencari shabat(yeake)
8) TELOR- Kreatif dgn info mcm2




sesiapa yang tak dapat harap maaf k...nanti abad bagi yang lebih special kat korang....

4 ulasan:

alinac lover said...

saya x kreatif

rutikeben said...

thanks pok..

i lap u..hahaha

abad said...

biasa jak pok....nk beri duit xda duit time tok

NaNaJoe said...

wah2!!!
utk nana ye?
hehehe~~ thanx a lot!~ :)