Powered by Blogger.

Monday, June 21, 2010

sPeciAL daRi Awe

Yang ni special dari seorang sahabat..........
abad dh xpandai nak ckp dh.....korang tengok jeala

ThanksQ buat AWE...mungkin sebahagian blogger kenal dia
bagi abad dia salah seorang sahabat yang baik hati dan ikhlas berkawan...
walaupun jarang nak blogwalking....abad akhir nya sempat YM kat dia......
kesibukan menyebabkan sahabat kita ni.....tak dapat bersama-sama kita...

Pesanan dari abad buat awe.....dan kawan2 yang lain...
Jangan berhenti mencari kawan...Jangan mencari lawan
semakin ramai kawan....semakin tu lah rezeki kita bertambah....

BETUL ke?.....siapa ckp betul angkat kaki yea.......hehehehehehe

(xlupa pada seorang sahabat.........nanajoe yang baik hati......)


4 ulasan:

NaNaJoe said...

hurm..abad ada kwn yg baik2 kan?
teruskan berkawan~ :)

abad said...

yeala nana.....setiap kawan yg sudi kawan patut kita hargai...
mcm NANAJOE yg baik

nas said...

abad..thx follow blog 'murahan' aku nie..ehehe..follow u back later..:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe baru pasan ada entri ni...heheh..tq abad.