Powered by Blogger.

Saturday, June 26, 2010

APA DH JADI......?????salah kah aku

Hari ni aku try check nuff....kot2 ada naik tak analytics (ANALITIK).......Pergh!!!!!! bila aku tengok status keahlian bertukar jadi bukan ahli eksklusif (biasa).....BUFFEr pun hilang.....setelah sekian lama aku bertungkus lumus memblogkan diri aku.tak kira waktu siang malam hujan panas...aku lalui untuk bW blogger yang setia..akhir nya, ni wat makan tak lena,tido tak basah!!!!!!

yeala,kalo sebelum ni org tengok buffer tersergam indah di atas....sekarang aku dh tak dapat nikmati semua nya....aku tak tahu di mana punca kesilapan aku terkeluar dari ahli biasa...

xpalah,yang penting aku masih bersama NUFFnang.....Cuma terkejut melihat menjadi ahli biasa....
Kecewa dan terkilan
aku masih bersama nuff....Thanks Q NuffNang

10 ulasan:

alinac lover said...

ala..org msih xpham la buffer2 ni..sila bg saya pham boleh~

sugar2 kapas strawberry said...

buffer2 tu ape?

abad said...

buffer.....iklan yg stay ats blog anda...

fiezah91 said...

apa hal pande jadi mcm ya indah?

abad said...

xlah kmk tauk ko......tb2 jak jadi pya

mimi said...

sabar...
k.mimi sblum pasang innity dh ilang status gelihati...x tau nape....so masukkan innity...tapi nuff still run ads...walaupun earning 15 sen...ok..lah...

cuba apply innity//

abad said...

innity msh xreti....he3

NaNaJoe said...

sian kat pakcik ni~
xpe2, nanti dpt balik tu k~ :)

abad said...

he3

SaifuL kuryLenkO said...

sbr2 yerr