Powered by Blogger.

Tuesday, November 13, 2012

SELAMAT BERCUTI

Salam semua sahabat.......ABAD tak tahu nak buat apa-apa dengan Blog ni...Nak bercerita, ABAD sendiri pun tak tahu nak cerita apa....nak buat PERADUAN ...lagi ABAD tak RETI....Kalo nak JOIN PERADUAN kawan-kawan....Lagi ABAD tak RETI dan TAK FAHAM ....

*     ABAD nak UCAP SELAMAT HARI DEEPAVALI

*    ABAD nak UCAP SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM

Bila duduk sorang2,mula terfikir nak buat N3 kat BLOG ni...tapi,bila tangan kat KeyBoard...Fikiran Mula Buntu....tak tahu nak buat apa...mcm sekarang ni..Ayat pun tunggang langgang...ABAD cuba juga buat apa yang patut demi memenuhi Ruang Yang Ada......

Kalo nak Gambar...tak tahu nak letak Gambar apa???

Kalo nk Buat Peraduan...tak tahu ada tak BLOGGER nak layan ???

Kalo nk AJAK BLOGGER lepak Ngeteh....ada tak DUIT ??

( sebagai hiasan )


18 ulasan:

Seri Bahasa said...

apa nama kueh india yg mcm bola hoki tu...keras...lama dah seri tak rasa...

Unknown said...

seri....abad sendiri pun tak tau

jeely jelly said...

kihkih, ni betul2 takda idea ni. haha, kita samaaa. selalu takde idea but nk jugak update

Cik Pena said...

Selamat bercuti & Selamat menyambut awal muharram ^^
Pe kata share kenangan masa zaman kanak2 riang...hehehe

Unknown said...

ramai xde idea....nak kongsi zaman kanak k?

Sop said...

buat tak tahu heheheh..
kongsi apa sahaja.. pasti org baca.. tak pun, kita sendiri yg baca.. hehehe

Unknown said...

betul tu SOP ....

Crack said...

Samala....notakasar tuh dah berabuk besawang dah....campur dengan cuti...ya Allah satu idea pun taknak masuk...aiii...

Unknown said...

memang pun...

Yaya Mohd said...

ape sbnrnye yg abd nk smpaikan ni..?hehe..
bila ade cerita,watla N3 tu..kalo mls nk taip buh je gmbo..gmbo ape2 je la..lau nk join GA ngn segmen kengkawan.ikut je mcm folwer2 len yg da buat..senang je.. ^,^

Unknown said...

xtersampai pun dgn kata2...nk minta tolong Cik Yaya blh??hehe

Seri Bahasa said...

dah dekat 4 tahun seri berblogging sbb tu tak nak buat apa2...takut nnt syok sendiri...

tp kalau abad nak buat seri mesti sokong...

Unknown said...

hahaha.....tengah fikir
mybe azam awal muharram ,nk buat yg terbaik dr sblm ni....insyakallah kalo ada sokongan dan tunjuk ajar dr kawan2

Unknown said...

hee~ lawak2.. abad buat lahh animation. tibeee~:D

Unknown said...

tahniah sbb mengketegorian N3 abad sbhgian dr lawak..wakakakaka...abad tumpang gelak....

Unknown said...

hehe~ lawak jugak.. try ujibakat maharaja mega tahun depan :p

Unknown said...

insyakallah...bakat terpendam

Unknown said...

Semoga berjaya ! :)