Powered by Blogger.

Thursday, October 21, 2010

Ini KaH yanG KiTa Cari dan PatUt D banggaKan....


Aku kat cnie xreti nak kata apa dah...korang renung jea sejenak apa yang berlaku dan kenapa jadi begini bila manusia mengejar nama dan kekayaan ......
Bukan aku nak kutuk....bukan aku nak hendak menjadi ustaz berceramah tentang islam

Tetapi....Ini yang patut kita bangga dengan seorang pemimpin ...yang merendahkan mertabat islam di mata dunia...sedangkan islam sering di laungkan sebagai sebuah agama yang penuh dengan nilai murni..kesopanan......

Demi mengejar nama dan kekayaan dunia...sanggup mereka mempersendakan islam di mata dunia dengan fesyen......yang jauh dari ciri2 MUSLIMAH....
Dengan kalimah diLetak Sesuka Hati Di Baju.....YanG SEkSi.......dan Tidak menuTup Aurat


Korang Fikirlah....................................


Para pemimpin NGO Islam disarankan agar mengkaji tindakan isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang disifatkan sebagai menghina Islam ketika menganjurkan Islamic Fashion Festival (IFF). Bagi anggota Parlimen Titiwangsa, Dr Lo' Lo' Ghazali, IFF jelas menghina islam apabila menggunakan nama agama untuk mengesahkan tindakan penganjuran pertunjukan yang tidak wajar itu. Lebih malang, tulisan "Muhammad" dalam tulisan Arab secara terbalik diguna dan dipakai di dada salah seorang peraga fesyen yang tidak menutup aurat. "Kita berarak bantah kartun Nabi yang dibuat di Denmark, di sini di Malaysia, seluruh maruah Islam ditelanjangkan oleh IFF tersebut," kata Lo' Lo'

10 ulasan:

Shiela Latif said...

memang tak patut...dia patut mintak maaf secara terbuka pada umat islam...apa nak jadi lah dengan dia nie...

abad said...

tak tau dah cik kak......ckp lbh kang dia saman pula......

Encik MT said...

ish3....pelik Encik MT dgn Rosmah nie...terang terangan nampak takder ciri2 islamik kat fashion tuh...adoi

abad said...

manusia yang d murka................

budak_nakal said...

ssh mok komen byk tkt lak kenak saman.. tp nang xda ciri2 islam pun kat fesyen ya

abad said...

betul2................

alinac lover said...

MMG DIA KENA MINTAK MAAF..X PTOT BUAT MCM TU..~

abad said...

betul tu Yong,..........

alinac lover said...

dorg ni xtau la nk ckp apa..

x baik btoi buat mcm tu

encHIx laNDax said...

memang patut le dia mntak maaf~