Powered by Blogger.

Sunday, August 15, 2010

Doakan lah agar ayah ku cepat sembuh

15/8/2010 -3.00ptg

Khabar berita dari adik ku.....melalui Facebook......ayah telah di patuk ular semasa membuat keja membersihkan kawasan rumah.....Allah saja yang faham perasaan ku ketika itu...macam nak berlari berjumpa ayah...namun terlampau jauh utk aku berlari dan sampai ke pangkuan ayah ...Aku cuba menelefon ayah...adik yang menjawab panggilanku.....al-hamdulillah ayah sempat di bawa ke hospital...namun aku masih xdpat menahan sebak......Beginilah keadaan bila berjauhan dari keluarga tercinta...walaupun aku cuba menahan sebak di dada...namun air mata ku tetap menitis mengenang nasib ayahku....Semoga ayah cepat sembuh.......Memohan dari sahabat sekalian agar mendoakan agar ayah ku cepat sembuh.......seperti sedia kala...di bulan yang baik....

sebak di hati siapa yang tahu.......kasih sayang seorang anak.......yang berjauhan dari mak ayah....walaupun aku cuba menahan sebak di hati ni...air mata ku tetap mengalir ......

8 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

Salam abad, insyaAllah sume akan selamat dan ayah abad sehat ye...nenek awe semalam kena gigit lipan...dah bawak pergi klinik dah...jgn sedih2 ye..selalu lah tpn n doa kan ibu bapa abad ok

~ peace :) ~

fiezah91 said...

relax2.. semoga bpk ktk cpt sembuh..

Cik Jari said...

bertabahlah kawanku..insyaAllah dimakbulkan doa anak yg soleh..banyak2kan berdoa di bulan yg mulia ini...

sop said...

semoga ayah saudara cepat sembuh.. amin

intaneqashut said...

InsyaAllah, ia cuma dugaan darpd Allah d bulan yg mulia ini...mgkin sebagai kafarah dOsa...menyucikan diri dalam menghadapi Ramadhan ini...InsyaAllah, tiada apa2..

Jgn nanges2....x chOmel kmu nanges ;p....

DaHLia said...

abad, mcm mna ayah?
sis doakan dia akan cepat sembuh

Seri Bahasa said...

seri doakan cepat2 sembuh.

abad said...

alhamdulillah ayah sihat...terima kasih kat kawan2....