Powered by Blogger.

Saturday, July 24, 2010

Buat hati xtenteram....


ni aku malas nak cerita...dah kawan nak juga....aku on dgn entry paling simple..

Bila terdengar kisah putus cinta....buah hati minta putus...aku teringat kenangan silam...bila dah dengar mula lah teringat dan terhenti teringat kat awek dulu yang tinggalkan aku tanpa sepatah kata pun......Bila hati dah sayang,mmg perit hati nak melupakan...

malas nak crta lbh...korang sendiri faham...mcm mana bila hati kecewa

6 ulasan:

♥ana j♥ said...

sabar jela...ada hikmah la tuh.
jodoh yg lebih baik akan dtg jugak nnt..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

owh yg ni la yg u cerita eeeh??
laa, bukan sorg awek..kn ramai..haha..plih plih yg lebih elok..
k, goodluck:))

p/s:jodoh akan baik sekiranya anda baik kerana sunnatullah akan sering berlaku di alam kehidupan bumi:)

si[jari] telunjuk said...

yeah..saya amat paham..bila dah selalu terluka,kdg2 smpai takut nak bercinta lagi~~~erm,papehal pon jgn putuskan ikatan percintaan dengan yang Esa....itu lbh utama...tujuan utama hidup di dunia:)

abad said...

TQ cik Jari

NaNaJoe said...

sabar ye sahabat..
yg penting nana tahu kamu..
mmg sahabat yg baik~ :)

abad said...

Thanks Q nana...