Powered by Blogger.

Sunday, June 15, 2014

DEMAM PIALA DUNIA

Deman Piala Dunia ......................Bola oh Bola....
Demam Piala Dunia............ Hoki oh Hoki..........

Apa pun Selamat Menyambut Hari Bapa kepada semua sahabat yang BERGELAR BAPA...dan Yang masih ada BAPA ,hargailah pengorbanan Mereka....

ADA ANDA TAHU TENTANG SEORANG BAPA

Mungkin ibu lebih kerap Menelefon untuk menanyakan keadaan kita .......
Tapi tahukah kita, Sebenarnya Bapa lah yang mengingati ibu untuk menelefon kita....
" Ayah selalu tanya ': Telefon kan anak kita tu,tanya dia macam mana kerja dan keluarga mereka (kalau yg dah bekeluarga)"

Semasa kecil , Ayah lah yang selalu mendukung kita......walaupun dia didalam kepenatan balik bekerja....Ayah juga sering bertanya apabila ayah balik kerja...apa yg kita buat dan bertanya tentang kesihatan kita....

Banyak Lagi Pengorbanan ayah pada kita...ada sesetengah ayah yang dok senyap tu...kadang2 dia banyak berfikir tentang kita...mcm mana masa depan kita..

KETIKA PIALA DUNIA>>TEMAN KITA MENONTON BOLA PIALA DUNIA>>>AYAH


Ketika berjauhan
Masihku rasa hangat kasihmu ayah
Betapaku rindukan redup wajahmu
Hadir menemaniku
Terbayang ketenangan
Yang selalu kau pamerkan
Bagaikan tiada keresahan
Chorus
Walau hatimu sering terluka
Tika diriku terlanjur kata
Tak pernah sekali kau tinggalkan
Diriku sendirian
Ketika ku dalam kedukaan
Kau mendakap penuh pengertian
Di saat diriku kehampaan
Kau setia mengajarku
Erti kekuatan
Terpancar kebanggaan
Dalam senyummu
Melihatku berjaya
Bilaku kegagalan
Tak kau biarkan
Aku terus kecewa
Dengan kata azimat
Engkau nyalakan semangat
Restu dan doa kau iringkan
Ulang Chorus
Terbayang ketenangan
Yang selalu kau pamerkan
Bagaikan tiada keresahan
Ulang Chorus
Tak dapatku bayangkan
Hidupku ayah
Tanpa engkau di sisi
Semua kasih sayang
Yang kau curahkan
Tersemat di hati



1 ulasan:

iwhoz.com said...

Sayangi mereka selagi mereka masih ada. sekiranya telah pergi pasti sunyi tiada pengganti.