Powered by Blogger.

Friday, September 21, 2012

Tak Tahu Nak Kata Apa

Salam semua sahabat
Kali ni tak tahu nak wat topik apa???
So,aku nak kongsi apa yang terpendam di dalam hati ni.....

Korang ada perasaan CEMBURU tak???
Mustahil takde kan.......
Banyak jenis yang boleh diketegorikan berkaitan CEMBURU.....

Aku kalo nak Cemburu Bab Cinta Memang TakDe dah.......
Kos Aku dah ada Keluarga...............
Kalo Cemburu tentang KerJaya...Tak Leh Nak Kata
Ikut KemamPuan  MasinG-MasinG....

Kalo Dengan BLOGGER memang aku SeLaLu CeMburu
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
AKu CemBuru DenGan OraNg Yang CerDik PanDai
Coz,Aku Tak Pandai...Puas Aku CuBA Belaja MenJadi Pandai
YanG Aku Dapat Hanya CerDik Jea..

Bersambung...........................

2 ulasan:

Diari Si Froggie said...

apakah cemburu dengan blogger itu? jeng3.. hehehe..

Unknown said...

Biarlah rahsia..............kikikiki...

banner