Powered by Blogger.

Saturday, September 8, 2012

BuNTu.......Part1

Kadang-kadang fikiran jadi buntu dan tidak tahu untuk berfikir serta membuat sesuatu perkara pada hari tersebut. Namun kita kena nekad untuk berfikir secara waras sebelum membuat sesuatu perkara serta tidak menimbulkan masalah pada kemudian hari..

Korang terfikir tak....? kenapa RAKYAT MEMBERONTAK..? Korang Suka ke Kalau Semua tu berlaku..

Haruskah kita MEMBERONTAK...sedangkan kita masih muda lagi ????

Perlukah kita MEMBERONTAK...sedangkan perjalanan kerjaya kita masih jauh????

Kadang-kadang orang memberontak kerana ketidakpuashatian mereka terhadap sesebuah sistem yang di amalkan dan penjajahan yang dilakukan terhadap diri mereka.......

Melalui dendam,hasutan,dengki,.......busuk hati membuat seseorang melakukan perkara luar kawalan mereka sendiri.....
Korang pernah terfikir ke???kenapa ada nya pembangkang dalam sesebuah negara....?

mungkin ada yang pernah terfikir dan ada yang masih tidak faham kenapa pembangkang WUJUD dalam dunia ni...
CUMA: Pembangkang banyak jenis.....Paling merbahaya ada pembangkang yang terdapat di NEGARA LUAR.....Alhamdulillah,Pembangkang kat Malaysia masih dapat dikawal lagi....



saja suka-suki letak pic ni.....copyright

BERSAMBUNG............................( xde idea dah )

2 ulasan:

NUR AIN AZMAN said...

Errrr, kenapa gambar last tu macam tu. Scary =='

P/s: Done follow

Badren Awang said...

saja..............