Powered by Blogger.

Tuesday, May 3, 2011

Cuba KiTa ReNunG SeJeNak...........

MungKiN RaMai YanG MeMbUat N3 BerKeNaaN OsAMa BiN LaDiN....

Semalam, Presiden AS, Barack Obama, mengumumkan Osama terbunuh dalam pertempuran dengan tentera negara itu di sebuah kawasan di Pakistan selepas sedekad bangunan Pusat Dagangan Dunia di New York runtuh dirempuh kapal terbang.


Pernah tak kita terfikir ????
*

· Apa kesudahan cerita ini?

~ Mungkin ramai yang beranggapan kesudahan cerita ini ada hilang nya pemberontak yang di geruni….ada yang berfikir perjuangan mereka belum selesai...."nak tahu kenapa?"kita tunggu kesudahan cerita ini selepas 40hari................"percaya tak?".......

Ramai tak percayakan......


Dikebumi di laut

4 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

sejak cerita ni keluar awe tak bace pun lagi :)

abad said...

xpayah baca...abad xnak tengok pun..ni pun saja abad copy jea....crta reka sdikit....dh xde keja...hehehehe

cikida said...

emm,,xtaw cite ni btol ke x..mcm2 andaian org pasal bende ni..xpela..=)

abad said...

semua tu lakonan dunia jea.....