Powered by Blogger.

Sunday, January 9, 2011

bercerita TENTANG tahun 2011

Salam buat semua blogger seluruh dunia sekiranya anda membaca ...........

Sebelum berkata-kata diriku memohon maaf sekiranya ada salah silap dari tatabahasa dan kata-kata yang boleh menyentuh hati blogger.....walaupun aku hanya ingin bercerita mengenai pengalaman aku menjadi seorang blogger yang dah 2 tahun menceburi dunia blogger...walaupun masih belajar dan mengkaji dunia blogger sebenar...........

Ramai yang telah memberi tunjuk ajar kepada diri ku untuk terus melangkah lebih jauh dalam dunia blog sebenar....Namun aku insan biasa yang masih banyak perlu aku pelajari untuk terus berkembang dan seiring blogger yang ternama dan terkenal dengan cerita dan kisah yang menarik...

Di tahun 2011 ini aku cuba untuk menaiktaraf blog aku walaupun SIFU yang selama ini tempat aku meminta tunjuk ajar telah hilang dan menyepi dari dunia blog yang selama ini dikuasai oleh mereka....sekelip mata dia orang berubah.......ALLAH saja yang tahu kenapa semua ini berlaku....

Namun aku memohon dari semua blogger yang sudi memberi tunjuk ajar...............(bsambung)

0 ulasan:

banner